Bert en Carla op reis in Oman

Wij hebben nu al heimwee

Reacties

Reacties

hans

lieve beiden, deze foto is op zich een prachtig verhaal, een vertelling van een reis, een mooie samenvatting van alle beelden en verhalen van de afgelopen weken, waarvoor ik je zeer wil bedanken; jullie hebben voor mij echt een nieuwe droom geopend!
sterkte met acclimatiseren en heb ook hier lief!
hans

miriam

Wat een mooie foto van jullie saampies!
xx

Yvonne

Wat een onwijs mooie foto van jullie saampjes. Hij klopt qua sfeer, kleur en uitstraling helemaal.

Amy

Lieve vrienden,

Wat een mooie foto!
Symboliseert volgens mij jullie reis: liefdevol,fijn,warm,gezellig,enz.
Wij hebben weer genoten van jullie verhalen en foto's. Een eye-opener,wat een verrassend mooi land Oman!
Heel veel zoenen en tot gauw,
Amy

Jan

Lieve allebei, ook ik heb grenzeloos genoten van de mooie verhalen en de foto's die het die het meereizen weer tot een beeldend avontuur hebben gemaakt. Terug in Nederland kunnen we hopelijk nog veel meer ervaringen delen, alle goeds van mij.

Jan

zeker een kei van een foto !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!